دانستنی های نوت بوک

تکنولوژی های کامپیوتر و قطعات کامپیوتری

دانستنی های نوت بوک

تکنولوژی های کامپیوتر و قطعات کامپیوتری

مانیتورفیلپیس با آخرین تکنولوژی های روز دنیا

 مانیتور جدید فیلپیس با آخرین تکنولوژی های روز دنیا معرفی شد

مانیتور 276E8VJSB یک مانیتور پیشرفته 27 اینچی مجهز به IPS است و از جدیدترین تکنولوژی های پیشرفته دنیا بهره می برد. کیفیت تصویر این نمایشگر، فوق العاده روشن است و از وضوح باورنکردنی برخوردار است. تصاویر در این مانیتوراستوک  از هر زاویه ای قابل دید هستند و تصاویری زنده و واقعی به نمایش گذاشته می شود.

این مانیتور برای نمایش فیلم، نمایش عکس ها و مرور در وب بهترین نمایش را خواهد داشت و روشنایی ایده آلی را در اختیارتان قرار می دهد. زاویه دید 178 درجه و پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ، تصاویر واقعی و زنده ای را به نمایش می گذارد. رزولوشن تصویر این مانیتور 3840 x 2160  پیکسل بوده و نرخ بازسازی آن 59 هرتز تا 61 هرتز است. (خرید مانیتور استوک اروپایی)

مانیتور 276E8VJSB  فیلیپس در عین باریکی بسیار قدرتمند است و همچنین از زیبایی خاصی بهره می برد. این مانیتور4K Ultra HD با قابلیت Sharp و Clear images تصاویر را بسیار واضحتر نشان می دهد. به طور کلی این مدل با قابلیت های بروز و پیشرفته برای استفاده ی طولانی مدت بسیار مناسب خواهد بود و با دارا بودن قابلیت LowBlue، سلامت چشم ها را تضمین می کند. در نتیجه این مانیتور چشم ها را خسته نخواهد کرد و همچنین بسیار کم مصرف است. تکنولوژی Flicker Free یا کاهش سوسو زدن نیز تصاویر با کیفیتی را ارائه می کند. مانیتور 276E8VJSB فیلیپس در اواسط ماه نوامبر 2018 با قیمت 259 پوند / 299 یورو / 329 دلار به فروش می رسد. (مانیتور کارکرده اروپا)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.